LÄHIAPU ON LÄHITAKSIN ASIOINTIPALVELU

Tarjoamme Levin ja Kittilän alueella asiointipalvelua mm. kaupassa tai apteekissa käynteihin. Alla lisää tietoa palvelustamme.


Lähitaksilta uusi kauppa- ja asiointipalvelu

19. maaliskuuta

Lähitaksi lanseeraa uuden LÄHIAPU kauppa- ja asiointipalvelun. Siinä Lähitaksi hoitaa asiakkaidensa puolesta erilaiset päivittäisasiat silloin, kun nämä eivät itse siihen pysty tai ehdi. 

"Palvelu on rakennettu auttamaan suomalaisia päivittäisten kauppa-asioidensa hoidossa. Etenkin nyt koronavirusepidemian ja maassa vallitsevien poikkeusolojen aikana halusimme tuoda pikavauhtia asiakkaille asioidensa hoitoon helpon tavan, jossa heidän ei tarvitse poistua kotoaan", Lähitaksin toimitusjohtaja Juha Pentikäinen kertoo.

Lähitaksin kuljettajat käyvät tarvittaessa ruokaostoksilla, apteekissa tai vaikka rautakaupassa, aivan kuten asiakas haluaa. "Palvelumallimme on uusi, ja kehitämme sitä, kunhan saamme kokemuksia ja palautetta. Suunnittelemme myös monipuolistavamme palvelua lähitulevaisuudessa vastataksemme vieläkin paremmin asiakkaiden tarpeisiin", Pentikäinen jatkaa.

Näin Lähitaksin kauppa- ja asiointipalvelu toimii

Lähitaksin LÄHIAPU kauppa- ja asiointipalvelun idea on yksinkertainen. Asiakas tekee kauppalistan valmiiksi, ja tilaa tämän jälkeen Lähitaksin auton Lähitaksin tilauskeskuksesta numerosta 0200-99200. Kun kuljettaja saapuu, asiakas antaa tälle ostoslistan ja rahaa ostosten maksuun. Jos asiointi sisältää apteekkikäynnin, tarvitaan mukaan myös asiakkaan Kela-kortti. Kuljettaja hoitaa asioinnin, ja tuo ostokset kuitteineen ja vaihtorahoineen asiakkaan kotiovelle. Palveluun kuuluu myös etukäteen lähikauppaan asiakkaan tilaamien ostosten nouto.

Asiakas maksaa asiointikyydistä taksamittarin tai sopimuksen mukaan. Maksaa voi joko käteisellä tai kortilla. Asiakkaan maksukortteja emme turvallisuussyistä kauppareissulle ota, joten ostoksia varten käy vain käteinen raha. Alkoholia emme lain mukaan voi kuljettaa.

Kirjoita tekstisi tähän...